Warunki handlowe
I. Postanowienia ogólne
- Niniejsze ogólne warunki handlowe (dalej jako „warunki handlowe“) są wydane zgodnie z § 1751 i pozostałych pozostałych przepisów Ustawy Dz.U. Nr 89/2012, Kodeksu Cywilnego, w brzmieniu późniejszych przepisów (dalej jako „Kodeks Cywilny“) firmy
TIAMI, s.r.o.
REGON: 01676695 NIP: CZ01676695
z siedzibą: Petrská 1136/12, Nové Město, 110 00 Praga 1
wpisana w Rejestrze Handlowym prowadzonym przez Sąd Miejski w Pradze, dział C katalog 210133
dane kontaktowe:
e-mail: gabriela.dedicova@tiami.cz
telefon: +420 775 873 129
(dalej jako „sprzedający“)
2. Niniejsze warunki handlowe regulują wzajemne prawa i obowiązki sprzedawcy i osoby fizycznej, która zawiera umowę kupna-sprzedaży poza . swoją firmą jako konsument lub w ramach swojej działalności (dalej jako: „kupujący“) za pośrednictwem interfejsu internetowego znajdującego się na stronie internetowej dostępnej pod adresem www. .tiami.cz (dalej jako „sklepem internetowym“).
3. Postanowienia warunków handlowych są integralną częścią umowy kupna-sprzedaży: Postanowienia mające charakter odstępstwa w umowie kupna-sprzedaży mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszych warunków handlowych.
4. Niniejsze warunki handlowe i umowa kupna-sprzedaży są zawierane w języku czeskim
5. Częścią warunków handlowych są czeskie cechy probiercze, które wskazują na czystość, czyli względną zawartość wagową czystego metalu szlachetnego w stopie, którą można znaleźć na stronie dotyczącej cechowania.
II. Informace o zboží a cenáchII. Informacja o produktach i cenach
-
Informacje o produktach, w tym ceny poszczególnych pozycji oraz ich charakterystyka podane są przy poszczególnych towarach w katalogu sklepu internetowego. Podane ceny towarów obejmują podatek VAT, wszelkie opłaty i koszty związane ze zwrotem towarów, jeśli towary z natury nie mogą zostać zwrócone zwykłą pocztą. Ceny towarów obowiązują tak długo, jak długo są wyświetlane w sklepie internetowym. Przepis ten nie wyklucza zawarcia umowy kupna-sprzedaży na indywidualnie ustalonych warunkach.
-
Wszelkie prezentacje towarów zamieszczone w katalogu sklepu internetowego mają charakter informacyjny i sprzedawca nie jest zobowiązany do zawarcia umowy kupna-sprzedaży tych towarów.
-
W sklepie internetowym podane są również informacje o kosztach związanych z opakowaniem i dostawą towarów. Informacje o kosztach związanych z opakowaniem i dostawą towarów podane w sklepie internetowym obowiązują tylko w przypadku, gdy towar jest dostarczany na terytorium Republiki Czeskiej.
Ewentualnych rabatów z ceny zakupu towaru nie można łączyć, chyba że sprzedawca uzgodni z kupującym inaczej.
III. Zamówienie i zawarcie umowy kupna-sprzedaży
-
Koszty poniesione przez kupującego w związku z korzystaniem ze środków komunikacji na odległość przy zawarciu umowy kupna-sprzedaży (koszty połączenia internetowego, koszty rozmów telefonicznych) ponosi kupujący. Koszty te nie odbiegają od stawki podstawowej.
-
Kupujący może złożyć zamówienie w następujący sposób:
- poprzez swoje konto klienta, jeśli wcześniej zarejestrował się w sklepie internetowym,
- wypełniając formularz zamówienia bez rejestracji.
-
Kupujący składając zamówienie dokonuje wyboru pozycji, ilości sztuk towaru, sposobu płatności oraz dostawy.
-
Kupujący przed wysłaniem zamówienia ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych, które podał w zamówieniu. Kupujący przesyła zamówienie sprzedającemu, klikając na przycisk „Wyślij zamówienie”. Dane podane w zamówieniu są uważane przez sprzedawcę za prawidłowe. Warunkiem zachowania ważności zamówienia jest wypełnienie wszystkich obowiązkowych informacji w formularzu zamówienia oraz potwierdzenie przez kupującego, że zapoznał się z warunkami handlowymi.
-
Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia sprzedawca prześle kupującemu potwierdzenie otrzymania zamówienia na adres e-mail podany przez kupującego w zamówieniu. To potwierdzenie jest automatyczne i nie jest traktowane jako zawarcie umowy kupna-sprzedaży. Do potwierdzenia załączone są aktualne warunki handlowe sprzedawcy. Umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta dopiero po przyjęciu zamówienia przez sprzedającego. Powiadomienie o otrzymaniu zamówienia jest dostarczane na adres e-mail kupującego.
-
W przypadku, gdy sprzedawca nie może spełnić któregokolwiek z wymagań określonych w zamówieniu, prześle zmienioną ofertę na adres e-mail kupującego. Zmienioną ofertę uważa się za nowy projekt umowy kupna-sprzedaży, w takim przypadku umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta poprzez potwierdzenie przez kupującego przyjęcia tej oferty sprzedającemu na jego adres e-mail podany w niniejszym regulaminie.
-
Wszystkie zamówienia przyjęte przez sprzedającego są wiążące. Kupujący może anulować zamówienie do momentu otrzymania przez sprzedającego powiadomienia o otrzymaniu zamówienia. Kupujący może anulować zamówienie telefonicznie lub e-mailem, korzystając z danych kontaktowych sprzedającego podanych w niniejszym regulaminie.
-
W przypadku wystąpienia oczywistego błędu technicznego po stronie sprzedawcy przy podawaniu ceny towaru w sklepie internetowym lub podczas składania zamówienia, sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczenia kupującemu towaru za nieprawidłową cenę, nawet jeśli kupującemu przesłano automatyczne potwierdzenie odbioru. zgodnie z warunkami handlowymi. Sprzedawca bez zbędnej zwłoki poinformuje kupującego o błędzie i prześle zmienioną ofertę kupującemu na jego adres e-mail. Zmieniona oferta jest traktowana jako nowy projekt umowy kupna-sprzedaży i w takim przypadku umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta poprzez potwierdzenie jej przyjęcia przez kupującego na adres e-mail sprzedawcy.
IV. Konto klienta
-
Na podstawie rejestracji kupującego dokonanej w sklepie internetowym, kupujący może uzyskać dostęp do swojego konta klienta. Kupujący może zamawiać towary ze swojego konta klienta. Kupujący może również zamawiać towary bez wcześniejszej rejestracji.
-
Podczas rejestracji za pośrednictwem konta klienta oraz przy zamawianiu towaru kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych i zgodnych z prawdą wszystkich danych. Kupujący zobowiązany jest do aktualizacji danych podanych w koncie użytkownika w przypadku ich zmiany. Dane podane przez kupującego w koncie klienta oraz przy zamawianiu towaru sprzedawca uważa za prawidłowe.
-
Dostęp do konta klienta jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący jest zobowiązany do zachowania poufności w zakresie informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do swojego konta klienta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie konta klienta przez osoby trzecie.
-
Kupujący nie jest uprawniony do zezwalania na korzystanie z konta klienta osobom trzecim.
-
Sprzedawca może usunąć konto użytkownika, zwłaszcza jeśli kupujący nie korzysta już ze swojego konta użytkownika lub jeśli kupujący naruszy swoje zobowiązania wynikające z umowy kupna-sprzedaży i warunków handlowych.
-
Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może być niedostępne przez całą dobę, w szczególności w związku z konieczną konserwacją sprzętu i oprogramowania sprzedającego, lub niezbędna konserwacją sprzętu i oprogramowania stron trzecich.
V. Warunki płatności i dostawa towaru
-
Cenę towaru oraz wszelkie koszty związane z dostawą towaru w ramach umowy kupna-sprzedaży kupujący może zapłacić w następujący sposób:
- bezgotówkowym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze 2301194792/2010, prowadzony w Fio Bank
- bezgotówkowo kartą płatniczą
- bezgotówkowo przelewem na konto sprzedawcy za pośrednictwem bramki płatniczej
- za pobraniem przy wysyłce za pośrednictwem Poczty Czeskiej
-
Wraz z ceną zakupu kupujący zobowiązany jest do zapłaty sprzedającemu kosztów związanych z pakowaniem i dostawą towaru w uzgodnionej wysokości. O ile poniżej wyraźnie nie określono inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z dostawą towarów.
-
W przypadku płatności gotówką cena zakupu jest płatna przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej towar wysyłany jest dopiero po zapłaceniu ceny zakupu towaru.
-
W przypadku płatności za pośrednictwem bramki płatniczej kupujący postępuje zgodnie z instrukcjami odpowiedniego dostawcy płatności elektronicznych.
-
W przypadku płatności bezgotówkowej, nabywca jest zobowiązany do zapłaty ceny zakupu towaru z podaniem zmiennego symbolu płatności. W przypadku płatności bezgotówkowej obowiązek zapłaty ceny zakupu przez kupującego jest spełniony w momencie zaksięgowania odpowiedniej kwoty na rachunku bankowym sprzedającego.
-
Sprzedawca przed zawarciem umowy ma prawo żądać od kupującego zaliczki w wysokości 100 % ceny towaru, którą kupujący powinien zapłacić na rachunek sprzedającego. Zaliczka zostanie pobrana przez sprzedającego na poczet ostatecznej ceny zakupu.
-
Zgodnie z ustawodawstwem o rejestracji sprzedaży sprzedawca jest zobowiązany do wystawienia kupującemu paragonu. Jednocześnie jest zobowiązany do zarejestrowania otrzymanych przychodów w urzędzie skarbowy online, w przypadku awarii technicznej najpóźniej do 48 godzin.
-
Wyrób jest dostarczany kupującemu:
- na adres podany przez kupującego w zamówieniu,
- za pośrednictwem usługi wysyłkowej na adres punktu wskazany przez kupującego,
- w formie odbioru osobistego w siedzibie sprzedawcy
-
Wyboru sposobu dostawy dokonuje się podczas zamawiania towaru.
-
Koszty dostawy towaru, w zależności od sposobu wysyłki i odbioru towaru, określone są w zamówieniu Kupującego oraz w potwierdzeniu zamówienia przez Sprzedającego. Jeżeli rodzaj transportu zostanie zamówiony na specjalne życzenie kupującego, kupujący ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tym rodzajem transportu.
-
Jeżeli zgodnie z umową kupna-sprzedaży sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru w miejsce wskazane przez kupującego w zamówieniu, kupujący jest zobowiązany do odebrania towaru w momencie dostawy. W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie kupującego konieczne jest wielokrotne dostarczanie towaru lub inny sposób doręczenia niż określony w zamówieniu, kupujący zobowiązany jest do pokrycia odpowiednio kosztów związanych z powtórną dostawą towaru.
-
Przy odbiorze towaru od przewoźnika kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia integralności opakowania towaru, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad powinien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie przewoźnika W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania wskazującego możliwe uszkodzenie przesyłki, kupujący nie jest zobowiązany do odbioru przesyłki od przewoźnika.
-
Sprzedawca za dostarczone produkty wystawi kupującemu fakturę. Faktura jest wysyłany na adres e-mail kupującego lub dołączany do dostarczonego towaru.
-
Kupujący nabywa prawo własność do towaru po dokonaniu zapłaty pełnej cenę zakupu towaru, w tym kosztów dostawy i po przejęciu towaru. Odpowiedzialność za przypadkowe zniszczenie, uszkodzenie lub utratę towaru przechodzi na kupującego z chwilą odbioru towaru lub z chwilą, gdy kupujący był zobowiązany do odebrania towaru, ale nie uczynił tego z naruszeniem postanowień umowy kupna-sprzedaży.
VI. Odstąpienie od umowy
-
Kupujący, który zawarł umowę kupna-sprzedaży poza swoją działalnością gospodarczą jako konsument, ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży.
-
Termin odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży wynosi 14 dni.
- od dnia odbioru towaru,
- od dnia odebrania ostatniej dostawy towaru, jeżeli przedmiotem umowy jest kilka rodzajów towarów lub dostawa kilku jej części
- od dnia odebrania pierwszej dostawy towaru, jeżeli przedmiotem umowy jest regularne powtarzana dostawa towaru.
W przypadku zwrotu towaru konieczny jest zwrot certyfikatu wystawionego na biżuterię.
W przypadku przekazania kupującemu prezentu wraz z towarem, umowa podarunkowa między sprzedającym i kupującym zostaje zawarta pod warunkiem, że jeśli kupujący odstąpi od umowy kupna-sprzedaży, a wtedy umowa podarunkowa na taki prezent traci swoją moc prawną, a kupujący jest zobowiązany zwrotu sprzedającemu prezentu wraz z towarem sprzedawcy.
-
Kupujący nie może odstąpić od umowy kupna w przypadku:
- świadczenia usług, jeżeli zostały wykonane za jego uprzednią wyraźną zgodą przed upływem terminu odstąpienia od umowy, a sprzedawca poinformował kupującego przed zawarciem umowy, że w takim przypadku nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy,
- przy dostawie towarów, które zostały zmodyfikowane zgodnie z życzeniem kupującego lub dla jego osoby
- w innych przypadkach określonych w § 1837 czeskiego Kodeksu Cywilnego
-
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, kupujący powinien wysłać oświadczenie o odstąpieniu w terminie odstąpienia od umowy.
-
Aby odstąpić od umowy kupna, kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostarczonego przez sprzedającego. Odstąpienie od umowy kupna zostanie wysłane przez kupującego na adres e-mail lub adres dostawy sprzedawcy podany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedawca bez zbędnej zwłoki potwierdzi kupującemu otrzymanie formularza.
-
Kupujący, który odstąpił od umowy, jest zobowiązany do zwrotu towaru sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Kupujący ponosi koszty związane ze zwrotem towaru sprzedawcy, również w przypadku, kiedy towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany zwykłą pocztą.
-
Jeżeli kupujący odstąpi od umowy, sprzedawca zwróci mu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy, wszystkie środki, w tym koszty dostawy, które otrzymał od niego w ten sam sposób Sprzedawca zwróci kupującemu otrzymane środki finansowe w inny sposób tylko wtedy, gdy kupujący wyrazi na to zgodę i nie poniesie dodatkowych kosztów.
-
Jeżeli kupujący wybrał inny niż najtańszy sposób dostarczenia towaru zaoferowany przez sprzedawcę, sprzedawca zwróci kupującemu koszty dostawy towaru w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostawy towaru.
-
Jeśli kupujący odstąpi od umowy kupna, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków kupującemu, zanim kupujący przekaże towar lub udowodni, że wysłał towar do sprzedawcy.
-
Kupujący musi zwrócić sprzedającemu towar w stanie nieuszkodzonym, nieużywanym i niezabrudzonym oraz, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. Sprzedającemu przysługuje prawo do jednostronnego potrącenia prawa do odszkodowania za uszkodzenie towaru z prawem kupującego do zwrotu ceny kupna-sprzedaży.
Do zwracanego towaru należy dołączyć:
- kopię dowodu dostawy i faktury
- pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- numer rachunku, na który można wysłać zwrócone środki finansowe
- adres kontaktowy, telefon, e-mail
Niedostarczenie któregoś z powyższych dokumentów nie wyklucza pozytywnego załatwienia wniosku o odstąpienie od umowy.
-
Sprzedającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna z powodu sprzedaży towaru, niedostępności towaru lub gdy producent, importer lub dostawca towaru przerwał produkcję lub import towaru. Sprzedawca niezwłocznie informuje kupującego za pośrednictwem adresu e-mail podanego w zamówieniu i zwróci w terminie 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży wszystkie środki finansowe, w tym koszty dostawy otrzymane od niego w ramach umowy, w ten sam sposób lub w sposób określony przez kupującego.
VII. Prawa wynikające z nieprawidłowej realizacji umowy
-
Sprzedający odpowiada przed kupującym, że towar jest wolny od wad przy odbiorze. W szczególności sprzedający odpowiada przed kupującym, że w chwili odbioru towaru przez kupującego:
- produkt posiada właściwości uzgodnione przez strony, a w przypadku braku porozumienia ma właściwości opisane lub oczekiwane przez sprzedającego lub producenta, uwzględniając charakter produktu i zamieszczoną przez nich reklamę,
- produkt nadaje się do celu wskazanego przez sprzedającego lub do celu, do którego produkt jest zazwyczaj używany,
- produkt odpowiada pod względem jakości lub wykonania uzgodnionej próbce lub wzorowi, jeżeli jakość lub wykonanie zostały określone według uzgodnionej próbki lub wzoru,
- produkt jest w odpowiedniej ilości, wymiarze lub wadze; oraz
- produkt spełnia wymagania przepisów prawa.
-
Jeśli wada produktu ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od jego otrzymania przez kupującego, uważa się, że produkt był wadliwy w momencie odbioru. Kupującemu przysługuje prawo do skorzystania z prawa do wady towaru konsumpcyjnego w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od jego otrzymania. Postanowienie to nie dotyczy produktów sprzedanych po niższej cenie ze względu na wadę, za którą uzgodniono niższą cenę, zużycia produktu spowodowanego jego normalnym użytkowaniem, produktu używanego z wadą odpowiadającą stopniowi użytkowania lub noszenia produktu w momencie jego odbioru przez kupującego, lub jeżeli wynika to z charakteru produktu.
-
W przypadku wady kupujący może zgłosić sprzedającemu reklamację i zażądać:
- wymiany na nowy wyrób,
- naprawy wyrobu,
- odpowiedniego rabatu od ceny kupna-sprzedaży,
- odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.
-
Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy,
- jeżeli wyrób posiada istotną wadę,
- jeżeli wyrób nie może być prawidłowo używany z powodu zaistniałej wady lub wady po naprawie,
- w przypadku wystąpienia większej ilości wad.
-
Sprzedający jest zobowiązany do przyjęcia reklamacji w każdym punkcie, w którym możliwe jest przyjęcie reklamacji lub w siedzibie, albo w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej. Sprzedający jest zobowiązany do pisemnego potwierdzenia kupującemu faktu skorzystania z prawa do reklamacji oraz sposobu rozpatrzenia reklamacji, a także potwierdzenia terminu jej rozpatrzenia, w tym potwierdzenia naprawy i czasu trwania lub pisemnego uzasadnienia. odrzucenia reklamacji.
-
Sprzedający lub upoważniony przez niego pracownik rozpatrzy reklamację bez zbytniej zwłoki, w skomplikowanych przypadkach w ciągu trzech dni roboczych. Do tego okresu nie wlicza się czasu odpowiedniego w stosunku do rodzaju produktu lub usługi, niezbędnego do profesjonalnej oceny wady. Reklamacja, w tym usunięcie wady, powinna być załatwiona bez zbędnej zwłoki, nie później niż do 30 dni od daty złożenia reklamacji, chyba że sprzedający i kupujący ustalą dłuższy termin. Upłynięcie tego terminu jest uważane za istotne naruszenie postanowień umowy kupna-sprzedaży, a kupujący ma prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. Za moment reklamacji uważa się moment, w którym sprzedający otrzymał akt wyrażający wolę kupującego ( prawo do skorzystania z reklamacji z tytułu wadliwego wykonania wyrobu).
-
Sprzedający poinformuje kupującego na piśmie o wyniku reklamacji.
-
Prawo do reklamacji z tytułu wadliwego wykonania nie przysługuje kupującemu, jeżeli kupujący wiedział przed odbiorem wyrobu o jego wadzie albo jeżeli kupujący sam spowodował wadę wyrobu.
-
W przypadku uzasadnionej reklamacji kupującemu przysługuje zwrot celowo poniesionych kosztów poniesionych w związku z reklamacją. Kupujący może skorzystać z tego prawa w stosunku do sprzedawcy w ciągu miesiąca po upływie okresu gwarancji.
-
Kupujący ma możliwość wyboru sposobu reklamacji.
-
Prawa i obowiązki stron umowy w zakresie praw wynikających z wadliwego wykonania wyrobu są regulowane przez § 1914 do 1925, § 2099 do 2117 i § 2161 do 2174 czeskiego Kodeksu Cywilnego oraz czeską Ustawę Dz.U. Nr 634/1992.
-
Pozostałe prawa i obowiązki stron wynikające z odpowiedzialnością sprzedającego za wady reguluje regulamin reklamacyjny sprzedającego.
VIII. Korespondencja
-
Strony umowy mogą przekazywać sobie wzajemną korespondencję pocztą elektroniczną.
-
Kupujący dostarcza korespondencję sprzedającemu na adres e-mail podany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedający dostarcza kupującemu korespondencję na adres e-mail podany na jego koncie klienta lub w zamówieniu.
IX. Pozasądowe rozstrzygnięcia sądowe
-
Za pozasądowe rozstrzyganie sporów konsumenckich wynikających z umowy kupna-sprzedaży odpowiada Czeska Inspekcja Handlowa z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, REGON: 000 20 869, adres internetowy: https://adr.coi.cz/cs. Platforma internetowego rozstrzygania sporów pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr może służyć do rozstrzygania sporów między sprzedającym a kupującym w ramach umowy kupna-sprzedaży
-
Europejskie Centrum Konsumenckie Republika Czeska z siedzibą pod adresem Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adres internetowy: http://www.evropskyspotrebitel.cz jest punktem kontaktowym zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie rozstrzygania sporów konsumenckich w internecie oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22 / WE (rozporządzenie w sprawie internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich).
-
Sprzedający jest uprawniony do sprzedaży towarów na podstawie licencji handlowej. Kontrolę prowadzenia działalności gospodarczej prowadzi odpowiedni urząd ds. prowadzenia działalności gospodarczej. Urząd ds. Ochrony Danych Osobowych nadzoruje obszar ochrony danych osobowych. Czeska Inspekcja Handlowa w ograniczonym zakresie nadzoruje również przestrzeganie ustawy czeski Dz.U. Nr 634/1992 o ochronie konsumentów.
X. Ochrona danych osobowych
- Obowiązek udzielenia kupującemu informacji w rozumieniu art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tego typu danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o ochronie danych) ( zwane dalej „Rozporządzeniem RODO”) związane z przetwarzaniem danych osobowych kupującego w celu wykonania umowy kupna, negocjacji umowy kupna oraz w celu wypełnienia zobowiązań publicznoprawnych sprzedawcy.
XI. Wysyłanie wiadomości handlowych i przechowywanie plików cookies
-
Zgodnie z postanowieniami art. 7 ust. 2 czeskiej ustawy Dz.U. Nr 480/2004 o niektórych usługach firmy informacyjnej oraz o zmianie niektórych ustaw (ustawa o niektórych usługach firmy informacyjnej) z późniejszymi zmianami, kupujący wyraża zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez sprzedającego na adres elektroniczny lub na numer telefonu kupującego.
-
Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie na jego komputerze tzw. plików cookies. Jeżeli możliwe jest dokonanie zakupu w serwisie internetowym i wypełnienie obowiązków sprzedawcy wynikających z umowy kupna-sprzedaży bez zapisywania tzw. plików cookies na komputerze kupującego, kupujący może w każdej chwili cofnąć zgodę, o której mowa w zdaniu poprzednim.
XII. Postanowienia końcowe
-
Wszystkie uzgodnienia między sprzedającym a kupującym regulują przepisy prawne Republiki Czeskiej. Jeżeli stosunek ustanowiony umową kupna-sprzedaży zawiera element międzynarodowy, strony uzgadniają, że relacja między stronami podlega postanowieniom prawnym Republiki Czeskiej Nie narusza to uprawnień konsumenta wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
-
W stosunku do kupującego sprzedający nie jest związany żadnymi kodeksami postępowania w rozumieniu § 1826 ust. 1 lit. e) Kodeksu Cywilnego.
-
Wszelkie prawa do strony internetowej sprzedającego, w szczególności prawa autorskie do treści, w tym układu strony, zdjęć, filmów, grafiki, znaków towarowych, loga oraz innych treści i elementów, należą do sprzedającego. Zabrania się kopiowania, modyfikowania lub w inny sposób korzystania ze strony internetowej lub jakiejkolwiek jej części bez zgody sprzedającego.
-
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy spowodowane interwencjami osób trzecich w sklepie internetowym lub w wyniku korzystania z niego niezgodnie z jego przeznaczeniem. Korzystając ze sklepu internetowego, kupujący nie powinien stosować procedur, które mogłyby negatywnie wpłynąć na jego funkcjonowanie oraz nie może wykonywać żadnych czynności, które mogłyby pozwolić mu lub osobom trzecim na ingerencję lub korzystanie z oprogramowania lub innych komponentów składających się na sklep internetowy i korzystających ze sklepu internetowego, lub jego części, albo oprogramowanie w sposób, który byłby sprzeczny z jego celem lub celem.
-
Kupujący przyjmuje na siebie ryzyko zmiany okoliczności w rozumieniu § 1765 art. 2 Kodeksu Cywilnego.
-
Umowa kupna-sprzedaży, w tym warunki handlowe, jest archiwizowana przez sprzedającego w formie elektronicznej i nie jest dostępna.
-
Treść warunków handlowych może ulec zmianie lub być uzupełniona przez sprzedającego. Postanowienie to nie wpływa na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji warunków handlowych.
-
Załącznikiem do warunków handlowych wzór formularza odstąpienia od umowy. Do pobrania tutaj.
Niniejsze warunki wchodzą w życie 1. 1. 2020.