Warunki ochrony danych osobowych
I. Postanowienia ogólne
- Administratorem danych osobowych na podstawie art. 4 ust. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej jako: „RODO”) jest firma TIAMI, s.r.o. REGON 01676695 NIP CZ01676695 z siedzibą Petrská 1136/12, Nové Město, 110 00 Praga 1 (dalej jako: „administrator“).
2. Dane kontaktowe administratora są następujące:
Adres: Petrská 1136/12, Nové Město, 110 00 Praga 1
Email: info@tiami.cz
Telefon: +420 775 873 129
3. Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba fizyczna, którą można zidentyfikować bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez odniesienie do konkretnego identyfikatora, takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane dotyczące lokalizacji, identyfikator sieci lub jeden lub więcej określonych fizycznych, fizjologicznych, genetycznych, umysłowych, ekonomicznych, kulturowych lub tożsamość społeczna tej osoby fizycznej.
4. Administrator powierzył odpowiedniej osobie ochronę danych osobowych. Dane kontaktowe powierzonej osoby: Gabriela Dědičová, email: gabriela.dedicova@tiami.cz, tel. +420 775 783 129
II. Źródła i kategorie przetwarzanych danych osobowych
-
Administrator przetwarza dane osobowe, które zostały mu przez Ciebie udzielone/lub dane osobowe, które uzyskał na podstawie realizacji Twojego zamówienia.
-
Administrator przetwarza Twoje dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko), dane kontaktowe (np. adres podany na fakturze, numer telefonu, adres e-mail oraz dane niezbędne do realizacji umowy (np. adres dostawy).
III. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
- postanowienia umowy pomiędzy klientem a administratorem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- prawnie uzasadniony interes administratora polegający na świadczeniu marketingu bezpośredniego (w szczególności w celu przesyłania wiadomości handlowych i newsletterów) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
- Zgoda klienta na przetwarzanie danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego (w szczególności przesyłania informacji handlowych i newsletterów) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w związku z § 7 ust. 2 czeskiej ustawy Dz.U. Nr 480/2004. o niektórych usługach firm informacyjnych w przypadku, gdy żadne towary lub usługi nie zostały zamówione.
- Celem przetwarzania danych osobowych jest:
- realizacja zamówienia klienta oraz realizacja praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego pomiędzy klientem a administratorem; przy składaniu zamówienia wymagane są dane osobowe, które są niezbędne do skutecznej realizacji zamówienia (imię i nazwisko oraz adres, kontakt), podanie danych osobowych jest niezbędnym warunkiem zawarcia i realizacji umowy, bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy lub jej realizacja,
- wysyłanie wiadomości handlowych i prowadzenie innych działań marketingowych.
- Brak/indywidualnego automatycznego podejmowanie decyzji przez administratora w rozumieniu art.22 RODO. Z tego typu przetworzeniem danych wyraziliście Państwo swoją zgodę.
IV. Okres przechowywania danych osobowych
- Administrator przechowuje dane osobowe
- przez czas niezbędny do wykonania praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego między klientem a administratorem oraz dochodzenia roszczeń z tych stosunków umownych (przez okres 15 lat od zakończenia stosunku umownego).
- do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, maksymalnie 15 lat, jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody.
- Po okresie przechowywania danych osobowych administrator usuwa dane osobowe.
V. Odbiorcy danych osobowych (podwykonawcy administratora)
- Odbiorcami danych osobowych są osoby
- zajmujące się dostawą towarów / usługami / realizacją płatności na podstawie umowy,
- świadczące usługi związane z obsługą sklepu internetowego (Shoptet) oraz innych usług związanych z prowadzeniem sklepu internetowego,
- świadczące usługi marketingowe
- Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do trzeciego kraju (do kraju spoza UE) ani do organizacji międzynarodowych.
VI. Prawa klienta
- Na warunkach określonych w RODO klient ma:
- prawo dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art.15 RODO,
- prawo do sprostowania danych osobowych na podstawie art.16 RODO lub ograniczenia przetwarzania na podstawie art.18 RODO.
- prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z art.17 RODO.
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 21 RODO a
- prawo do przeniesienia danych osobowych zgodnie z art.20 RODO.
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w formie pisemnej lub elektronicznej na adres lub e-mail administratora podany w punkcie III niniejszych warunków.
Przysługuje mu również prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uważa, że jego prawo do ochrony danych osobowych zostało naruszone.
VII. Warunki zabezpieczenia danych osobowych
-
Administrator oświadcza, że podjął wszelkie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia danych osobowych.
-
Administrator podjął środki techniczne w celu zabezpieczenia elektronicznej i papierowej bazy danych zawierającej dane osobowe.
-
Administrator oświadcza, że dostęp do danych osobowych mają tylko osoby przez niego upoważnione. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
VIII. Postanowienia końcowe
-
Składając zamówienie z internetowego formularza zamówienia potwierdzasz, że zapoznałeś się z warunkami ochrony danych osobowych i akceptujesz je w całości.
-
Zgadzasz się na te warunki, zakreślając swoją zgodę za pośrednictwem formularza online. Zaznaczając zgodę, potwierdzasz, że zapoznałeś się z warunkami ochrony danych osobowych i akceptujesz je w całości.
- Administrator jest uprawniony do zmiany niniejszych warunków. Nowa wersja niniejszych warunków handlowych zostanie opublikowana na stronie internetowej, a jednocześnie nowa wersja niniejszych warunków zostanie wysłana na adres e-mail, który podałeś administratorowi.
Warunki te wchodzą w życie w dniu 1. 1. 2020.