Warunki gwarancji i reklamacji

Okres gwarancji 

Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na całą biżuterię. Okres ten rozpoczyna się z chwilą odbioru dostarczonego towaru. W przypadku naprawy towaru w okresie gwarancyjnym gwarancja ulega przedłużeniu o czas, w którym produkt był objęty naprawą gwarancyjną. W przypadku wymiany towaru na nowy w okresie gwarancyjnym, okres gwarancji zaczyna biec ponownie w momencie odbioru nowego towaru. 

Karta gwarancyjna 

Karta gwarancyjna zastępuje dowód sprzedaży, który jest zawsze częścią dostawy towaru. Ten dokument nie jest obowiązkowy przy złożeniu reklamacji. 

Realizacja reklamacji 

Długoterminowy cel TIAMI s.r.o. to satysfakcja naszych klientów. Jeżeli w okresie gwarancji wystąpi wada, masz prawo reklamować zakupioną biżuterię. Proszę postępować w następujący sposób: 

  • Skontaktować się z nami telefonicznie (+420 775 873 129) w dniach Pn–Pt 9.00–17.00 lub e-mailem: eshop@tiami.cz 
  • Wyślij nam reklamowany towar na nasz adres: Tiami s.r.o, Petrská 1136/12, Nové Město, 110 00 Praga 1 
  • Jeśli to możliwe, prześlij nam kopię dowodu sprzedaży 
  • Do przesyłki należy dołączyć list przewozowy z krótkim opisem wady 

Na jakich warunkach nie można złożyć reklamację 

Reklamacji nie można składać w przypadku trwałego uszkodzenia biżuterii, nadmiernego zużycia lub skrócenia żywotności w wyniku nieprzestrzegania poniższych instrukcji: 

  • Biżuterii nie można w jakikolwiek sposób wystawiać na działanie sił mechanicznych 
  • Używać w nieodpowiednich warunkach (środowisko chemiczne) 
  • Dokonywać niefachowych napraw 
  • Używać do modyfikacji usług innego złotnika niż wskazany przez nas 

Adres i kontakt w celu złożenia reklamacji 

Tiami, s.r.o, Petrská 1136/12, Nové Město, 110 00 Praha 1

Email: eshop@tiami.cz
Tel: +420 775 873 129
 

O przyjęciu reklamacji poinformujemy Cię e-mailem do 2 dni roboczych od otrzymania towaru. 

Obsługa reklamacji 

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku niezałatwienia reklamacji w podanym terminie wymienimy towar na nowy lub zwrócimy pieniądze zgodnie z wnioskiem klienta. 
 
O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy drogą mailową w formie zapisu w protokole reklamacyjnym.  
W przypadku uznania reklamacji koszty wysyłki związane z reklamacją towaru zostaną zwrócone na podstawie przesłanego potwierdzenia.